هنرکده تندیس
معجون شفا بخش

اگر دچار رسوب گرفتگی در رگ های بدن شده اید نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد ، زیرا گرفتگی رگها پس از این شما را آزار نخواهد داد . فقط کافی است روزی نصف استکان از این شربت غلیظ  و طبیعی میل نمایید تااین مشکل  به کلی بر طرف گردد.

 

2- طرز تهیه

تعداد 30 حبه  سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیمو ترش (شیرازی ) با پوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید ، در هم زن (میکسر) بریزید ، پس از آن که همه محتویات در میکسر له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید ( نکته مهم : فقط و فقط یک بار جوش بخورد).پس از سرد شدن ، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

 

3- مصرف

همانطور که قبلا نیز گفته شد ، روزانه نصف استکان از این مایع ( به اختیار خود قبل یا بعد از غذاهای اصلی ) میل نمایید . پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود باز خواهد گشت .

به یاد داشته باشید بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای ، شما باید هشت روز استراحت کرده و سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنید . به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود . این دوره درمان ارزان ، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد.

 

4- بوی سیر

با خوردن این مایع ، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد ( امتحان کنید )

 

5- خواص شربت

نیروهای شفا بخش سیر و لیمو ترش ، کاملا خود را پس از مصرف این مایع نشان می دهند . افرادی که مبتلا به کلسترول بد بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا اینکه مشکل چربی خون دارند ، می توانند شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند .به فعالیت های بدنی و ورزش پرداخته زیرا انسداد رگ های آنها از بین رفته است .

همچنین مصرف این عصاره برای کسانی که سایش دندان ( دندان کروچه ) داشته و یا جرم دندان دارند مفید است . در آخر توصیه می کنیم برای اینکه سیر را پوست بکنید ، در کاسه ای آب ریخته و پس از آن پوست سیر را به راحتی ازآن جدا کنید.

این مطلب از سایت دانشکده پزشکی دانشگاه ارلانگن برگرفته و ترجمه شده است

انجمن پیشکسوتان ورزش استان فارس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:گرفتگی رگ قلب,سیر,لیمو,
ارسال توسط مدیر وبلاگ